Effectieve Reward Communicatie.

Het succes van een rewardstrategie is afhankelijk van de communicatie richting medewerkers. Pas wanneer een medewerker weet waar hij/zij recht op heeft en waarom, kan er waardering voor de arbeidsvoorwaarden ontstaan. In een tijd waarin het aantrekken en behouden van medewerkers een uitdaging vormt, is het essentieel om effectief te communiceren over het arbeidsvoorwaardenpakket. Zijn jouw medewerkers op de hoogte van alle regelingen die je aanbiedt?

Hoe we helpen

We helpen je bij het opzetten van een online reward portaal waarmee je transparant en duidelijk je medewerkers op de hoogte kunt brengen van huidige, maar ook nieuwe arbeidsvoorwaarden. Via nieuwsberichten in het portaal kun je medewerkers bereiken. De nieuwsberichten worden op de homepagina getoond aan alle medewerkers, of een gefilterde groep. Zo heb jij in de hand met wie je wilt communiceren en welke boodschap je overbrengt.

Met een Employee Benefit Statement (EBS) bied je medewerkers een persoonlijk en compleet overzicht van hun arbeidsvoorwaardenpakket. Hierin communiceer je niet alleen wat er, maar ook waarom iets, in het pakket zit. Het EBS kan zowel financiële als niet-financiële arbeidsvoorwaarden bevatten, zoals verlof of een kerstborrel. Zo bied je jouw medewerkers volledige transparantie en laat je hen waarderen wat ze hebben.

Alle arbeidsvoorwaarden in één overzicht

Met het totaaloverzicht kun je medewerkers, op persoonlijk niveau, inzicht geven in alle arbeidsvoorwaarden waar ze van genieten. Uiteraard inclusief extra informatie én de mogelijkheid voor de medewerker om de arbeidsvoorwaarden te beoordelen. Zo kun je data gedreven werken aan een sterk en werkend arbeidsvoorwaardenpakket.

Wat het oplevert

Karim Ebied

Business development

Contact

Het effectief toepassen van Reward Communicatie is voor veel organisaties een uitdaging. Wil je inhoudelijk hierover doorpraten om erachter te komen wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Plan dan een afspraak met Karim voor een verkennend gesprek!

Deze klanten gingen je voor

Effectieve Reward Communicatie.

Het succes van een rewardstrategie is afhankelijk van de communicatie richting medewerkers. Pas wanneer een medewerker weet waar hij/zij recht op heeft en waarom, kan er waardering voor de arbeidsvoorwaarden ontstaan. In een tijd waarin het aantrekken en behouden van medewerkers een uitdaging vormt, is het essentieel om effectief te communiceren over het arbeidsvoorwaardenpakket. Zijn jouw medewerkers op de hoogte van alle regelingen die je aanbiedt?

Hoe we helpen

We helpen je bij het opzetten van een online reward portaal waarmee je transparant en duidelijk je medewerkers op de hoogte kunt brengen van huidige, maar ook nieuwe arbeidsvoorwaarden. Via nieuwsberichten in het portaal kun je medewerkers bereiken. De nieuwsberichten worden op de homepagina getoond aan alle medewerkers, of een gefilterde groep. Zo heb jij in de hand met wie je wilt communiceren en welke boodschap je overbrengt.

Met een Employee Benefit Statement (EBS) bied je medewerkers een persoonlijk en compleet overzicht van hun arbeidsvoorwaardenpakket. Hierin communiceer je niet alleen wat er, maar ook waarom iets, in het pakket zit. Het EBS kan zowel financiële als niet-financiële arbeidsvoorwaarden bevatten, zoals verlof of een kerstborrel. Zo bied je jouw medewerkers volledige transparantie en laat je hen waarderen wat ze hebben.

Alle arbeidsvoorwaarden in één overzicht

Met het totaaloverzicht kun je medewerkers, op persoonlijk niveau, inzicht geven in alle arbeidsvoorwaarden waar ze van genieten. Uiteraard inclusief extra informatie én de mogelijkheid voor de medewerker om de arbeidsvoorwaarden te beoordelen. Zo kun je data gedreven werken aan een sterk en werkend arbeidsvoorwaardenpakket.

Contact

Het effectief toepassen van Reward Communicatie is voor veel organisaties een uitdaging. Wil je inhoudelijk hierover doorpraten om erachter te komen wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Plan dan een afspraak met Karim voor een verkennend gesprek!

Deze klanten gingen je voor