Beheersen van loonkosten.

Het beheersen van loonkosten is voor veel werkgevers een grote uitdaging. Het overzichtelijk bijhouden van deze loonkosten is zowel tijds- als arbeidsintensief. In een wereld waar veranderingen continu plaatsvinden, is het een grote opgave om inzicht te behouden in personeelskosten. Veel databronnen worden los van elkaar bijgehouden, wat de kans op menselijke fouten vergroot. Dit kan grote gevolgen hebben, bijvoorbeeld wanneer wijzigingen aan loonkosten niet overal goed worden doorgevoerd.

Krijg inzicht in je actuele kosten, voer wijzigingen aan je loonkosten of arbeidsvoorwaardenregelingen op één centrale plek door én bereken het effect van huidige en toekomstige ontwikkelingen op die kosten. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Ontdek onze oplossingen.

Begroten en budgetteren van werkgeverslasten

Al jouw databronnen in één overzicht.

Harmonisatie van arbeidsvoorwaarden

Arbeidsvoorwaarden eenvoudig samenvoegen of overnemen.

CAO-onderhandelingen doorrekenen

Maak onderbouwde beslissingen op basis van data.

Strategische personeelsplanning

Voorkom personeelsuitdagingen met behulp van scenario’s.

Deze klanten gingen je voor.