Heb je een andere vraag?
Melding ‘Geen data’ oplossen
Dit kan verschillende oorzaken hebben:
- De geselecteerde dataset in de dashlet is niet doorgerekend. De systeem administrator kan de volgende stappen doorlopen.
Oplossing:
- Ga naar de desktop applicatie
- Selecteer de variant behorend bij de dashlet
- Klik rechtermuisknop op de variant en kies “Variant wijzigen”
- Selecteer de checkbox midden onderin het scherm bij de datasets die je hebt geselecteerd in je dashlet (zie afbeelding)
- Reken de variant door
- De autorisatiefilters zijn ingericht, maar de rol waarmee ingelogd is heeft geen of onvoldoende rechten.
Oplossing:
Zorg dat de gebruiker waarmee je bent ingelogd de juiste rollen heeft. Is er één of zijn er meerdere rollen met rechten op gefilterde datasets, dan hebben gebruikers zonder rollen met filters geen rechten meer op de data.
Was dit behulpzaam?
Door ons te laten weten hoe je over deze informatie denk kunnen we je steeds beter (en dus ook sneller) proberen te helpen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.