HomeMelding ‘Geen data’ oplossen
Heb je een andere vraag?
Afdrukken

Melding ‘Geen data’ oplossen

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • De geselecteerde dataset in de dashlet is niet doorgerekend. De systeem administrator kan de volgende stappen doorlopen.
Welke dataset is gekoppeld aan de dashlet

Oplossing:

  1. Ga naar de desktop applicatie
  2. Selecteer de variant behorend bij de dashlet
  3. Klik rechtermuisknop op de variant en kies “Variant wijzigen”
  4. Selecteer de checkbox midden onderin het scherm bij de datasets die je hebt geselecteerd in je dashlet (zie afbeelding)
  5. Reken de variant door
  • De autorisatiefilters zijn ingericht, maar de rol waarmee ingelogd is heeft geen of onvoldoende rechten.

Oplossing:

Zorg dat de gebruiker waarmee je bent ingelogd de juiste rollen heeft. Is er één of zijn er meerdere rollen met rechten op gefilterde datasets, dan hebben gebruikers zonder rollen met filters geen rechten meer op de data.