Heb je een andere vraag?
Afdrukken

“Er is geen data voor u beschikaar”

Hier kunnen meerdere oorzaken voor zijn.

  1. De inloggegevens van de werknemer zijn onjuist.
  • Check de geimporteerde bronbestanden op de inlog die daarin is opgenomen van de werknemer.
  • Wijkt deze af van de inlog die bij de werknemer bekend is, dan moet deze in inspire aangepast worden. Overleg met je accountmanager welke aanpak hiervoor het beste is.
  1. Van deze werknemer zijn geen personeelsgegevens bekend in inspire.
  • Check de geimporteerde bronbestanden of deze persoon is opgenomen.
  • Als de werknemer ontbreekt, dan deze toevoegen aan de bronbestanden en de gegevens mbv een import toevoegen aan de personeelsgegevens in inspire.
  1. Geen van bovenstaande.
  • Lever het logbestand, van de dag waarop de werknemer de foutmelding heeft, aan aan je accountmanager.
    • Open hiervoor uit het Beheerdersmenu het “Technisch beheer”.
    • Klik op “Start download” en vervolgens op “Klaar” van het bestand met de betreffende datum.
    • Stuur dat tekstbestand naar je accountmanager.

Was dit behulpzaam?

Ga naar de bovenkant