Het 2023 klanttevredenheids-onderzoek in het kort

Ook dit jaar hebben wij weer een klanttevredenheidsonderzoek gedeeld met onze klanten. We hebben een korte survey gebruikt waarin we via een aantal schaalvragen en mogelijkheid tot toelichten onze klanten hebben gevraagd hoe tevreden zij zijn met ons als partner en over de verschillende aspecten van onze dienstverlening.

We hebben de reacties doorgenomen en hebben van onze klanten wederom een mooi cijfer mogen ontvangen! Dit jaar zijn wij uitgekomen op een gemiddelde van een 8.6, een cijfer waar wij weer erg tevreden op terugkijken!

De tips en tops die we meenemen

Uit de reacties bleek qua tips vooral dat er behoefte is om meer geïnformeerd te worden over onze toekomstige releases. Daarom hebben we bedacht om onze roadmap weer met regelmaat te delen met onze klanten. De roadmap bevat in hoofdlijnen zowel waar we nu mee bezig zijn als wat voor langere termijn de planning is. Zo hopen we onze sparks vaker over te kunnen brengen! Daarnaast hebben wij heel veel positieve reacties mogen ontvangen, wat ons extra motiveert om die kwaliteit, snelheid en manier van meedenken te behouden. Nogmaals, dank jullie wel!