Project omschrijving

Klanttevredenheidsonderzoek 2021 – resultaten en vooruitkijken

In oktober hebben wij ons eerste klanttevredenheidsonderzoek gedeeld met onze klanten. Enerzijds was dit onderzoek voor ons een uitgelezen kans om te meten hoe er over Pointlogic wordt gedacht. Anderzijds, voor ons nog waardevoller, een mooi moment om feedback te verzamelen om onze klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

De resultaten zijn binnen, de responses geanalyseerd en het resultaat mag er zijn! Onze Nederlandse en internationale klanten waarderen ons met gemiddeld een 8.7. Een resultaat waar wij erg trots op zijn!

Client satisfaction meter

Wat gaan wij doen met de ontvangen feedback?

Uit de analyse van alle responses sprongen deze twee punten eruit waar wij ons in kunnen verbeteren:

  • Behoefte aan een Frequently Asked Questions (FAQ) pagina
  • Bereikbaarheid Pointlogic voor support tijdens afwezigheid van consultants

Wij zijn erg blij met deze feedback en zullen de komende weken een FAQ uitwerken, met veel voorkomende vragen die wij voor onze klanten beantwoorden. Tevens zullen we een plan voor onze bereikbaarheid opstellen.

Onze klanten worden over het resultaat op de hoogte gebracht.